5 stycznia 2017 Udostępnij

Biedronka – promocje dla każdego

Biedronka to sieć sklepów dyskontowych, która w ciągu ostatnich kilkunastu lat niemalże w całości opanowała polski rynek. Sieć zaczęła aktywniej działać w roku 1997, kiedy została wykupiona od polskiego właściciela przez portugalskie konsorcjum Jeronimo Martins. Do roku 2007 była to już najpopularniejsza sieć dyskontów w Polsce. Ponad 90% Polaków twierdziło, że przynajmniej trochę zna tę nazwę, zaś około 60% regularnie robi w niej zakupy.

Trudno jednak dziwić się tak dużej popularności tej sieci. Jak mówi samo jej główne hasło reklamowe – "codziennie niskie ceny" – można tu liczyć przede wszystkim na spore zakupy za niewielkie pieniądze. Biedronka posiada bardzo szeroki wybór produktów w swojej ofercie – nie tylko żywnościowych, choć stanowią tu one oczywiście podstawę. W sklepach znaleźć można wiele innych rzeczy, takich jak kosmetyki, środki czystości, ubrania, książki i wiele innych produktów codziennego użytku. Choć Biedronka nie jest polską siecią, to jednak jej polityka sprzedażowa w dużym stopniu opiera się na wspieraniu polskich producentów i włączaniu do oferty wielu produktów od nich pochodzących. W całej Polsce Biedronka zatrudnia też około 20 tysięcy pracowników. Jest to jedna z tych sieci dyskontowych, które znane są z dobrych warunków pracy, godziwego wynagrodzenia i wielu dodatków dla zatrudnionych osób.

gazetka promocyjna biedronki okazjum.pl

Oprócz niskich cen, promocje w dyskontach Biedronki również mogą być bardzo kuszące. Pojawiają się tam regularnie i mogą dotyczyć różnych kategorii produktów. Trzeba śledzić je regularnie, bowiem czasami nie ma zbyt wiele czasu na to, aby kupić przecenione rzeczy. Jednocześnie te najlepsze promocje w Biedronce zapewniają naprawdę wielkie oszczędności i dają nam możliwość kupienia wielu ciekawych rzeczy za małe pieniądze.

Promocje w Biedronce

Gazetka promocyjna Biedronki jest wydawana regularnie; można znaleźć ją w każdym sklepie. Może być bardzo pomocna przy wyszukiwaniu ciekawych okazji i wyłapywaniu wszystkich dostępnych promocji. Można znaleźć ją również na stronie internetowej sieci. Przy okazji warto zauważyć, że Biedronka – co dziwne – nadal nie decyduje się na jakiekolwiek konkretne działania w kierunku uruchomienia sprzedaży internetowej na większą skalę. Co ciekawe, na stronie internetowej Biedronki notuje się ruch większy o średnio 50% niż na stronach najpopularniejszych sklepów internetowych. Teoretycznie daje to sieci wielki potencjał jeśli chodzi o uruchomienie takiego kanału sprzedażowego. Przedstawiciele firmy podkreślają, że duży ruch na stronie jest dla nich bardzo dobrą wiadomością i ważnym sygnałem. Niemniej jednak na ten moment traktują to głównie jako efekt dużego zainteresowania ofertą i nie planują w związku z tym uruchamiać jeszcze sprzedaży internetowej na większą skalę. Równocześnie jednak zaznaczają, że ogromne znaczenie Internetu w nowoczesnej sprzedaży jest dla nich oczywiste. Póki co prowadzone są działania na rzecz badań rynku i opracowywania nowych narzędzi. Wiele wskazuje zatem na to, że sprzedaż internetowa Biedronki prędzej czy później zostanie jednak uruchomiona.

Obecnie strona internetowa sieci jest doskonałym miejscem dla każdego, kto chce dowiedzieć się czegoś na temat jej oferty. Na bieżąco można tu również śledzić wszystkie promocje w Biedronce, co dla miłośników takich okazji powinno oczywiście być bardzo ważne. Internet w niektórych sytuacjach daje nam przewagę nad ludźmi, którzy taką wiedzę czerpią wyłącznie z gazetki. Dzięki regularnemu odwiedzaniu strony można zdobywać informacje o promocjach znacznie wcześniej, co niewątpliwie jest jednym z powodów tak dużego ruchu na niej.